Vill lära mig spela på hästar

Drömmare med små marginaler är farligt. Så spela bör man (alla) göra med fast spärr och budget, om alls.

Det kan vara ett kul nöje, om man har en fast budget man följer och med vetskapen om att man med största sannolikhet aldrig går med vinst.

Så att tro att det går att lära sig spela på hästar för att tjäna pengar är en vansklig väg att gå. Då är det bättre att köpa en färdig rad för 20kr och sen göra annat för att tjäna pengar.

Hyra ut grejer, sälja gamla prylar på Tradera och samla pant är mina förslag. Som jag gör själv som sjukpensionär, inget av dessa bryr sig FK om heller, så länge det ligger på lagom nivå.

2 gillningar