Fann för ett tag sedan en aktie Acarix som jag fann mycket intressant. Läste på lite och såg guld och gröna skogar, därav ett litet köp.
Vad tror ni om Acarix, någon som är bra på analys som vågar uttala sig?
Fann för ett tag sedan en aktie Acarix som jag fann mycket intressant. Läste på lite och såg guld och gröna skogar, därav ett litet köp.
Vad tror ni om Acarix, någon som är bra på analys som vågar uttala sig?