Har själv inte hört något rykte eller hausse om detta bolag, så finns nog ingen anledning att försöka köra en kort spekulation. Det är också en ägarspridning som inte är samma sak som en IPO (börsnotering), så bolaget handlas redan och värderas redan av marknaden då, ingen anledning till någon kursrusning i närtid skulle jag säga!