Årsdag och tårtbit

Idag blir det tårtbit till @Woffi :shortcake: :partying_face:

1 gillning

För att jag vägledde dig till slutsatesen om de överlägsna generna? :smiley:

1 gillning

Nej, men det var då jag såg tårtan. :smiley:

1 gillning

Grattis på årsdagen @Fredrik_841 :shortcake::partying_face:

4 gillningar

Grattis på årsdagen @carapace :shortcake::partying_face:

3 gillningar

Grattis på årsdagen @magnusr :shortcake::partying_face:

2 gillningar

Då är det även dags för mig att få en tårtbit :shortcake: idag! :saluting_face::bottle_with_popping_cork::clinking_glasses:

Ett stort tack till alla er som har hjälpt mig mot ett rikare liv! Ingen nämnd ingen glömd! :folded_hands:t2::heart:

Och ett stort tack till @janbolmeson för denna sida samt dina poddar, reels samt annat matnyttigt som har fått mig att inse att ett sparande behöver inte vara så komplicerat svårt! Även alla tankar kring investeringar på sikt har gett mig en annan syn samt lugnare tillvaro! :heart:

5 gillningar

Grattis på årsdagen @Rewzen :shortcake::partying_face:

2 gillningar

Grattis på årsdagen @AlphaCentauri :shortcake::partying_face:

2 gillningar

Grattis på årsdagen @Anelia :shortcake::partying_face:

3 gillningar

Idag blir det hjortronpaj med norrländsk grädde från fjällkor till @malvina på årsdagen. :shortcake: :partying_face:

3 gillningar

Tack! Tårtan var god :grinning_face: :+1:

2 gillningar

Grattis på årsdagen @Jimmmy :shortcake::partying_face:

3 gillningar

Grattis på årsdagen @Agaton-Sax :shortcake::partying_face:

3 gillningar

En bit sommartårta serveras i bersån till @KolbackX på årsdagen. :shortcake: :partying_face:

1 gillning

Det var som tusan, jag älskar tårta. :face_savoring_food: Innebär det att jag hittade hit för ett år sen alltså?

Jag upptäckte dock Jans ”promenadvideos” redan för drygt två år sedan och det blev starten på min (sena) sparresa. Från att lönen i princip var slut den 24:e varje månad till att nu de senaste månaderna kunna lägga undan nästan 20 000 kronor i månaden, med i stort sett samma lön och samma livsstil. :flushed_face:

3 gillningar

Japp! Ett år går fort när man har roligt. :sweat_smile::+1:

1 gillning

Grattis på årsdagen @SNS :shortcake::partying_face:

2 gillningar

Grattis på årsdagen och välkommen tillbaka efter lång frånvaro @D1900 :shortcake: :partying_face:

1 gillning

Grattis på årsdagen @Cybernet :shortcake::partying_face:

1 gillning