Gott Nytt År till dig! 🥂

Jag tänkte bara säga ett stort tack för 2023. Tack för alla kommentarer, frågor, diskussioner, inspel, skratt, memes och allt annat! :heart:

Jag ser väldigt mycket fram emot ett 2024 som imorgon rivstartar med ett nytt avsnitt precis som vanligt. Hoppas att du och dina nära och kära får ett fint firande ikväll. :champagne::clinking_glasses:

Som vanligt ett stort tack till dig som jobbar, tar hand om andra eller upprätthåller samhällsviktiga funktioner. :pray:

Så härmed från mig och Caroline till dig, ett gott nytt år!!

41 gillningar

Stort tack till hela teamet bakom RT, Jan, Caroline och katten! :heart:

2023 skulle varit bra mycket sämre utan er och alla på forumet. :smiling_face_with_three_hearts:

8 gillningar

Gott nytt år på er också, och alla som deltar på forumet oavsett.

2024 tar vi nya indextag!

5 gillningar

Gott Nytt 2024 :clinking_glasses::champagne::partying_face::sparkler::vietnam:

Det är 00:09 i Vietnam så jag vet redan en del av vad som kommer att hända i år. Ser bra ut! :joy:

@janbolmeson är det du som ska servera ikväll? Jag menar med fluga och allt :grinning::+1:

4 gillningar

Hoppas ni alla får en bra dag och kväll/natt med god mat och dricka :slight_smile:

Kom ihåg att ta det lugnt med alkoholen och nyårsraketerna :+1:

14 gillningar

Gott nytt år.

4 gillningar

Gott Nytt År! :sparkles: :tada:

Här blir det nästan alkoholfri cider, skagentoast till förrätt, lite gott kött till huvudrätt och Baileyspannacotta till efterrätt. :partying_face:

Stannar inne och kikar på raketerna från lagom avstånd från stormbyar, fyllon och klantskallar. :see_no_evil:

7 gillningar

Här blev det också toast skagen.

5 gillningar

Vi har kört ostron och också toast skagen. Nu grillning av lamm racks medan Caroline och Elsa är på väg att köpa pommes på lokala pizzerian. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

10 gillningar

Gott Nytt År till @Bolmesons och alla goa människor på RT! :hugs: :partying_face: :cocktail: :champagne: :sparkler: :fireworks:

4 gillningar

GOTT NYTT ÅR till er alla här på forumet. :herb::snowman_with_snow:

Stort tack för alla bra trådar, feedback och information. Min ekonomi hade varit mycket sämre utan detta forum. Och härligt med så mycket fokus på andra mjukare livsfrågor än det rent ekonomiska. Minst lika viktigt, om inte mer.

3 gillningar

3 gillningar

3 gillningar

Vad fina ni är! Tack för i år. Gott Nytt År! :partying_face: :clinking_glasses:

5 gillningar

Gott nytt år! :clinking_glasses: Från en till som ätit toast Skagen :yum:

2 gillningar

Ja Malmö vill man undvika på nyår, rena rama krigszonen runt möllan iaf.

Hoppar varmrätten just nu och nattar skrikande dotter. :innocent:

3 gillningar

Tror de flesta tätorter är läskiga tillhåll idag. I alla fall om man är skotträdd och långsam, som jag. :see_no_evil:

2 gillningar

Pilgrimsmusslor, hummer och champagne. Det är ett hårt liv här i wanna-be-FIRE-land. :partying_face:

Skål och gott nytt år såsmåningom!
:champagne: :clinking_glasses:

6 gillningar

Gott nytt år, forumet!

3 gillningar