Är inte du (iallafall delvis) programmerare?
Har aldrig träffat en programmerare som kör light mode. Börjar bli orolig för din mentala hälsa.
Jag kör dark mode på mobilen med OLED, och normalt mode på sämre skärmar. Så antar att det är två nu 
Borde vara fixat nu. ![]()
Får jag godkänt på det här nu?
Fixat:
- Den ljusblåa bakgrunden så att den inte “lyser”
- Fixat länkarna till inversen av blå, då blev de röda som var avsett (vi kan rosa / lila)
- Fixat loggorna så att de fungerar i mobilläget och i dark-mode
Så jag upplever inte att det borde vara så mycket kvar nu att fixa.
Bra fixar!
Den röda texten är dock väldigt/extremt svår att läsa för mig, tror det är risk att den bryter fel i ögat mot den gråa bakgrunden.
Den blåa länktexten har för mig aldrig varit ett problem i dark mode och jag föredrar den helt klart.
Programmerare här, 100% darkmode på allt!
Så här då… nu är denna länk blå…
Tack! Mycket klarare färg! 
Hmm… måste säga att det mörka temat har växt på mig under kvällen… ![]()
Haha, det är lugnt… här är mitt IDE
Blev faktiskt oväntat mycket trevligare att läsa runt nu i trådarna när alla småglitchar är lösta. Snyggt!
Tack! Bara säg till om du hittar något mer. Vet hur jag ska lösa det nu (utan att det tar två år) 

Finally! Tack Jan! 
Fint fixat! 
Nu verkar det mesta vara toppen, meddelar om jag ser något mer som verkar knasigt.
Men den stora frågan är, använder du darkmode på bankid? ![]()
![]()
![]()
Tillbaka med rubriken i en tydligare färg…
Näää… visste inte att det fanns… ![]()
Fattar inte?
Den var ju med en vit bakgrund innan, det kan ju inte ha varit bättre…
Men den är inte rosaskimrande lavendel, så det finns alltid rum till förbättring. 
Man hittade den överlätt! Jag använder den ofta, kommer säkert vänja mig men det syntes tydligt innan att det va något klickbart…
Jodå det finns, själv fick jag ta bort mitt dåvarande och ladda ned det igen för att kunna aktivera det, helt klart värt det. ![]()
En helt ny värld ![]()