Hej på er och tack för en jätte bra blogg.
Nu till min fråga som jag hoppas kunna få hjälp med, har ca 10% räntefonder i min portfölj på ett isk (5% spiltan räntefond Sverige & 5% spiltan högräntefond) med nya skattehöjningen på ISK skall man då ha kvar spiltan räntefond Sverige på ISK eller byta VP-konto? där har man väl även en fond avgift på 0,12% över 50.000? låta vara kvar och sälja vid eventuell ny skattehöjning och placera på spar konto med ca 1% eller gör vid årsskiftet? Vad tycker ni.
Mvh Micke