Varmt välkommen till en digital FikaTillsammans i communityn tisdag 26 maj kring AI på önskemål från er i communityn (tack Per-Johan och Bosse för sparken i baken). Detta event är supporter-exklusivt.
Utvecklingen med AI går snabbt just nu och på våra onsdags-FikaTillsammans finns det både nyfikenhet och en viss frustration över att inte riktigt hänga med. Syftet med kvällen är att prata om AI oss i communityn mellan, hur man kan använda det och förhoppningsvis utbyta praktiska erfarenheter sinsemellan.
Jag tycker AI är jättekul och vi använder det supermycket på RikaTillsammans (och hemma, både barnen och Caroline i plugget) så jag hoppas kunna ge lite input, men vi har också med andra i communityn som följer utvecklingen och använder det själva.
Det är alltså ingen inspirationsföreläsning eller avsnitt med gäst, utan snarare en fika där vi delar med oss och där det är okej att ställa vilken fråga som helst, så gör vi det tillsammans. Det där tillsammans som du vet att jag gillar. ![]()
Praktisk information:
- Datum och tid: Tisdag 26 maj
- Tid: kl. 20.00 till ca 21.30
- Plats: Digitalt via Zoom
Ta gärna med dina egna frågor och erfarenheter — det blir alltid bäst när vi delar med oss till varandra.
Varmt välkommen,
Jan Bolmeson
Läs mer och boka din plats: