RikaTillsammans-träff i Malmö 23 april

Hej! Då är det även dags för RikaTillsammans-träff i Malmö! Likt Stockholm och Göteborg är fokuset på att träffa likasinnade, hänga, ta en liten matbit samt ha runda bord-samtal kring olika ämnen relaterat till ett rikt liv och ekonomi. Tillfälle för frågor blir det självklart också.

• Vi träffas vid typ 17:30 och tar en lättare bit mat (denna gången blir det lite plockmat) och dryck.
  • Vid 18:00 börjar vi runda-bordssamtalen i både små- och storgrupp med ungefär 3-4 frågor. Vi byter plats mellan frågorna för få chansen att träffa fler likasinnade och få olika perspektiv. Du får gärna ta med en fråga om du har något du har tänkt på.
  • Vid ca 19:30 avslutar vi runda-bord-delen och därefter hänger man kvar så länge man vill och tycker det är kul.

Antalet platser är begränsat, så det är först till kvarn som gäller. Du som är premium-medlem på vår Patreon har förtur till träffen.

Om du har en fråga eller fundering, skriv en kommentar eller skicka ett mejl till hej@rikatillsammans.se.

Varmt välkommen!

Ytterligare lite information om Malmö-event

• 23 april i Malmö, kl. 17.30 på Best Western Noble House (karta)
  • Gällande allergier/matpreferenser så serveras varierade plockmat.
7 gillningar

Elbilstest i Stockholm. Lådcykeltest i Malmö? :partying_face:

4 gillningar

Genialistiskt! :sunglasses:

3 gillningar

Hmm, hittar inte rätt på patreon. Jag ser inte premium som medlemsskap. Räcker det med "medlem"Vore kul att komma på träffen i Malmö, men hur?
/ Lin

1 gillning

Btw, Noble House har riktigt mysiga lokaler för sådana här samlingar. Där har man petat in en och annan hummusindränkt oliv genom åren. :rofl:

2 gillningar

Vi kallar det lite slarvigt av vara premium-medlem av vår Patreon :slight_smile: Det är dock inte en valbar nivå.

I första hand är eventen för medlemmar på vår Indexfond-nivå för 150 kr i månaden:

De bredaste och bästa alternativet. För dig som vill ha alla avsnitt, i alla format och alla möjligheter. :slightly_smiling_face:

På denna nivå får du:

• Alla ordinarie avsnitt utan reklam.
  • Exklusiva avsnitt varannan vecka
  • Reklamfritt i forumet
  • Tips på spekulationer för Lekhinken
  • Inbjudan till digitala träffar
  • Inbjudan till live-event
  • Bakom-kulisserna + extra-material

Medlemskapen

Mycket trevliga lokaler ja! Bra att du proppar på dig av maten :rofl:

Proppar i mig @Oliver.Allemog :wink:

Men idag är det ju Tjockhult som gäller. Det kanske blir barkbröd och flott idag? :crazy_face:

2 gillningar

Fan också :rofl: När jag skrev det tvekade jag för en sekund om jag var rätt på det…

Uppenbarligen inte!

Trumpen får ta sig i kragen, inte bra när FIRE-portföljen börjar brinna.!

1 gillning

Tusen tack allihopa för i kväll. Var jätte roligt och inspirerande att lyssna på alla

Tack för att lyssna på mitt Svanska hela kvällen :sweat_smile:

3 gillningar

Vad roligt att höra! Stort tack själv och ber om ursäkt igen för felskrivningen av tiden. Sorry!

2 gillningar

Tack för igår kväll. Jättetrevligt att träffa alla och diskutera vad som verkligen är viktigt i livet :pray::blush:

2 gillningar

Hur många blev ni? :slight_smile:

Räknade inte ihop totalen men mellan 20-25 stycken

2 gillningar

Så skoj! Jag får vara med nästa omgång. ^^

1 gillning