RikaTillsammans-träff i Göteborg 19 mars och Stockholm 3 april | Ställ dig på väntlistan

Vi har ett fåtal platser kvar till RikaTillsammans-träffen i Göteborg 19 mars och Stockholm den 3 april. Jan och Caroline tänker att det vore roligt att göra en favorit i repris och träffa likasinnade, hänga, ta en liten matbit samt ha runda bord-samtal kring olika ämnen relaterat till ett rikt liv och ekonomi. Tillfälle för frågor blir det självklart också.

Samtliga platser är nu fyllda, för att ställa dig på väntlistan maila: hej@rikatillsammans.se

Upplägget för dig som inte varit på en RikaTillsammans-träff tidigare är som följer:

• Vi träffas vid typ 17:30 och tar en lättare bit mat (denna gången blir det lite matigare plockmat) och dryck.
  • Vid 18:00 börjar vi runda-bordssamtalen i både små- och storgrupp med ungefär 3-4 frågor. Vi byter plats mellan frågorna för få chansen att träffa fler likasinnade och få olika perspektiv. Du får gärna ta med en fråga om du har något du har tänkt på.
  • Vid ca 19:30 avslutar vi runda-bord-delen och därefter hänger man kvar med oss så länge man vill och tycker det är kul. Senaste två gångerna blev det senare än tänkt. :see_no_evil: Så du behöver inte stressa hem.

Denna gången är det kostnadsfritt, :partying_face: eftersom elbilmärket NIO och Jonathan, som Jan & Caroline kom i kontakt med efter försäljningen av Teslan, sponsrar med både lokal och matig plockmat samt dryck i utbyte mot att de får säga hej, presentera sig själva under några minuter och därefter erbjuda den som vill en provkörning, antingen när vi är klara med runda-bord-samtalen eller en annan dag.

Antalet platser är begränsat, så det är först till kvarn som gäller.

Premium-medlemmar i vår Patreon-community har haft förtur och fyllt majoriteten av platserna.

• Göteborg: onsdagen 19 mars från kl. 17.30 på NIO Space Göteborg - Södra Hamngatan 37-41, 411 06 Göteborg (karta).

• Stockholm: torsdagen 3 april från 17.30 på NIO office, Hudiksvallsgatan 8 (karta).

Varmt välkommen!

Samtliga platser är nu fyllda, för att ställa dig på väntlistan maila: hej@rikatillsammans.se

5 gillningar

Anmäl er nu, annars hugger jag en Stockholmsplats och kommer och gratisäter. :rofl:

3 gillningar

Helt rätt :rofl:

Kommer till Stockholmseventet. Blir kul att träffa folk IRL :partying_face:

Någon annan som ska dit?

2 gillningar

På A svarar jag kanske…

2 gillningar

@Oliver.Allemog jag fick inget bekräftelsemail. Hur vet jag då att jag bokat? Ska jag boka en gång till?

Du har bokat korrekt, är vi som inte aktiverat automatiska mail för just det här eventet. Kommer bekräftelsemail :slight_smile:

1 gillning

Japp jag har också bokat till Stockholm :partying_face:

2 gillningar

Attans - ni fick till slut mig att bli Patreon-medlem för att säkra platsen till eventet. :wink:

Bra jobbat!

1 gillning

Plötsligt händer det! Kortet som inte gick att trumfa :wink:

2 gillningar

Då har vi fyllt platserna!

För att ställa dig på väntlistan maila: hej@rikatillsammans.se

2 gillningar

Jajamensan! :heart_eyes:

3 gillningar

Ställt mig på väntelistan i Göteborg, hoppas :pray:t3:

1 gillning

För Skåne-bor är det även dags för träff i Malmö 23 april:

Detta var verkligen ett jättebra initiativ! Blir det en träff till i Stockholm om ca 6mån?

2 gillningar

Vad roligt att höra! En träff till hösten är absolut tanken!

2 gillningar

Trevliga samtal och god mat. :grinning::+1:

1 gillning

Kan instämma mycket trevligt och god mat. :slightly_smiling_face::partying_face:

1 gillning