Tänkte kolla om det finns intresse att ses på Rika tillsammans - träffar?
Beroende på var man bor såklart.
Min tanke är att man i denna tråd kan komma i kontakt med andra i forumet som bor i samma stad (eller är beredd att åka en bit…).
Jag kan börja! Jag bor i Kalmar. Någon mer som bor här?
Kul initiativ, hoppas du får napp! . Jag har ett par timmar till Kalmar. Jag tror det här kan vara intressant för många. Jag tror många här är ganska ensamma i sitt intresse kring ekonomi och de har kanske ingen i sin närhet att prata och diskutera med och få utlopp för sitt intresse på ett bra sätt.
Små spontana träffar i mindre grupper kan nog vara roligt och trevligt.
Kul ide, skulle gärna vilja höra mer från dig om dina år tillsammans med hästarna, men bor för långt bort tyvärr! För visst var det du som berättade om svåra hästar som du jobbade fram förtroende med?
Märkt att det kan bli svårt med fysiska träffar i och med att alla bor så utspritt.
Är det någon som däremot skulle vilja vara med på tex ”Skype/teams”- afterwork? Man skulle kunna sitta och surra ett tag, dricka lite kaffe och kanske köra någon enklare frågesport för skojs skull? Eller om man hellre vill diskutera lite seriösa saker går det såklart också… kom gärna med förslag!
Jag tänker ju enklare desto bättre Och att börja med en lagom ambitionsnivå kanske 1 gång i månaden eller varannan månad till att börja med och hålla diskussionerna högt i tak. Kanske ha något slags tema då och då?
Precis. Man skulle kunna testa det, vi kan ju gemensamt komma fram till ett tema för mötet så att man kan ”läsa på” lite om det och komma på frågor och funderingar inför mötet blir ju lite mer ”kvalitet” på den tiden man lägger ner isf