På Pаtreon får du alla våra avsnitt, inbjudningar till digitala och live-träffar, extra-material, möjlighet att önska ett eget avsnitt, reklamfritt i forumet, träffa Jan på en glassfika och mycket mer. Samtidigt möjliggör du även RikaTillsammans.
RikaTillsammans har under åren växt till en fin och värdefull community. Tack vare stödet från er kan vi folkbilda, bjuda in gäster som normalt inte syns i poddar och prata om det som vi upplever gör skillnad på riktigt. Det vill vi gärna fortsätta med och vi behöver din hjälp.
Jag och Caroline har aktivt valt att inte förvalta andras pengar, inte sälja finansiell rådgivning eller ha egna finansiella produkter. Vi tar inte heller emot presstöd eller andra bidrag som media gör. Därför är vi, likt andra content-skapare, beroende av dig och ditt stöd.
Dessutom vill vi gärna tro att det räcker med guldkorn från ett eller två avsnitt om året för att räkna hem medlemskapet. Det är ju inte svårt genom att t.ex. välja lite bättre fonder, få en lite lägre avgift, få svar på en fråga du inte ställt eller varför inte delta i något av våra spekuleratillsammans-tips om du gillar din Lekhink.
Jag tycker mig se att jag är bronsmedlem. Betalade för ett år för flera månader sedan. Men det är ännu väldigt mycket reklam i forumet.
Har jag gjort något galet?
Vi kommer börja göra som andra poddar att vartannat avsnitt går på Patreon och vartannat går normalt. Så t.ex. i nästa vecka kommer del 2 i serien “Hur rik är svensken” på Patreon och veckan efter går del 3 ut till alla.
Sedan blir det nog även ett par andra tillfällen som t.ex. med Eric Strand, @Jonathan.S m.fl. etc.