5 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Valt att inte förvalta andras kapital
Spännande testballong. Jag är inte säker på att det automatiskt ger de resultat ni vill ha, men det återstår ju att se förstås.
Hoppas det kommer en modell som passar och fungerar så bra som möjligt.
Jag har gått med i Patreon och kopplat ihop med forumet, men ser fortfarande annonser. Något trasigt? Jag är även regelbunden i forumet.
Jag har aldrig provat Patreon tidigare, men ser det som en intressant lösning. Jag ser att man kan välja belopp själv, men jag förstår inte riktigt vad jag får om väljer den vägen? Någon som kan förtydliga?
Har samma problem
@harvest och @Daniel2022 - kan ni kolla nu? Fixade en bugg i kopplingen mellan Patreon och Discourse. Kan hända att ni behöver ladda om sidan.
Ja, vi får se. Men något känner jag att vi behöver göra. Är dock helt öppen för andra förslag.
Det lite dumma med den nivån är att man hamnar på så kallat custom-pledge. Jag ser det lite som brons-nivån för dem som inte vill / kan betala 49 kr i månaden. Det blir typ ordinarie avsnitt utan reklam och det som går till hela vår Patreon-community.
Nu funkar det, tack @janbolmeson
Nu fungerar det!
Jag skulle vilja få en faktura, hur går jag tillväga?
Hur gör jag kopplingen mellan Patreon och forumet?
Fäste tråden globalt för att inte tappa bort den så småningom, när man vill ge då&då. Fäste jag den för alla, eller bara för mig?
Tråden är som vilken tråd som helst för mig. Så fästa globalt gäller nog bara den som fäster den. Måste väl vara på Jans nivå för att fästa den globalt för alla.
Det underlättar men är inget tvång. Då blir det automagiskt synkat. Men annars går det bra att återkomma till @Oliver.Allemog så löser han även en manuell koppling.
Tack, nu är jag med. Hoppas ni fortsätter med RT minst ett år till ;). Att personliga preferenser använder jag inte samma email på två websidor, så det blev två olika.
Blir man anonym om man går med i Patreon? Alltså, jag behöver inte vara anonym för er som äger communityn men vill vara anonym för alla andra.
Vad har vi andra gjort dig? Be nu om ursäkt och ge oss namn, adress och kontonummer tack.
Ja, det är inga problem att vara anonym på Patreon. Vi har många där som är det. Be @Oliver.Allemog om hjälp om du mot förmodan inte får rätt på det.
Tack för att du överväger det och lyssna inte @Anonym.