God jul alla forumvänner!

Det var annorlunda julgranar. :rofl:

1 gillning

Dessa har många paket under sig, om än något enformigt inslagna :joy:

3 gillningar

Varför slår man in en dörr? Ger du bort huset? Eller dörren? :thinking:

Ett sätt att avslöja att man inte Julpyntar. :rofl:

1 gillning

Rikedoms Jul :smiling_face_with_three_hearts::santa_claus::rofl::joy::waving_hand: :santa_claus: i badbyxorna :rofl::wink:

1 gillning

Och där trillade äntligen 25-öringen ned för mig, efter att ha läst inlägget multipla gånger. Jag trodde att du hade råkat låsa dig ute, och därför var tvungen att slå in dörren. Ovanlig lösning, men de pengar man sparar på att inte anlita en låssmed kan man ju då lägga i en global indexfond.

Men nu är jag med i matchen. God Jul!

3 gillningar

RT VD @carolinebolmeson har jätte fin frisyr :+1::smiling_face_with_three_hearts:. Hälsa @janbolmeson i från jacke77 :grin::+1::smiling_face_with_three_hearts:. God Jul :christmas_tree:

3 gillningar

Är det det som räknas som hårda klappar? :thinking:

.

.

God Jul :wrapped_gift::evergreen_tree::santa_claus:

3 gillningar

Japp, god jul alla vänner och fiender! :santa_claus:

Må julgodiskonsumtionen genomgå en tjurmarknad och kalletittandet en björndito. Länge leve Karl-Bertil Jonsson!

8 gillningar

Dejlig Høgtid! ^^

1 gillning

För att göda dina Cloetta-aktier och Disney-björn-papper?

1 gillning

God jul! :mx_claus::christmas_tree::chart_increasing::rocket:

1 gillning

God🎅Jul kamrater! Tack för allt jag har lärt mig och tack för allt jag önskar att jag inte kände till….

2 gillningar

God jul!!!

2 gillningar

God jul alla. Tack för mycket fin stämning i forumet och för alla som delar med sig av sina kunskaper.

Även jag vill rikta en extra hälsning till alla som jobbar under julhelgen och ser till att samhället rullar på!

5 gillningar

God Jul och Gott Nytt År!

2 gillningar

Har nog sett den alla 51 gånger!

Förkastligt innehåll egentligen men ändå viktigaste jultraditionen förutom sillsallad!

God Jul!

1 gillning

God jul och gott nytt år! :santa_claus:

3 gillningar

God Jul alla fina människor på forumet. Ser fram emot ett lika trevligt 2026.

3 gillningar

Forumet i ett nötskal!

1 gillning