God Jul idag! 🎅

Jag och @carolinebolmeson vill passa pÄ att önska dig och dina nÀra och kÀra en mysig julhelg, med god mat, vÀl valda julklappar och umgÀnge i glada vÀnners och slÀkters lag. :heart::christmas_tree::gift:

Jag vill Àven passa pÄ att skÀnka en extra tanke till alla er som arbetar i dessa dagar, hjÀlper vÄra medmÀnniskor, gör sÄ att samhÀllet fortsÀtter att fungera och vi andra kan vara lediga. Tack för er insats. :pray:

——
Jultips frÄn vÄr 4-Äring:

Nu nÀr man har lÀrt sig skriva sitt namn, sÄ kan man skriva det pÄ alla klappar. DÄ fÄr man fler. :joy::christmas_tree:

38 gillningar

God Jul och Gott Nytt År

25 gillningar

God jul och gott nytt Är!

7 gillningar

God jul och gott nytt Är!

12 gillningar

God jul :christmas_tree:

Kom ihĂ„g att ”den som ger bort nĂ„got frivilligt Ă€r en kommunist”, det har jag lĂ€rt mig frĂ„n SVT

7 gillningar

God Jul! :christmas_tree:

3 gillningar

God jul forumet! :santa:t2::+1:t2:

2 gillningar

God jul! Hoppas ni fÄr det fint och vilsamt! :heart: :christmas_tree: :santa:

2 gillningar

Ta hand om er! VÄrt julfirande Àr instÀllt dÄ hÀlften Àr sjuka sÄ blir att ta en lugn kvÀll framför julvÀrden. :sneezing_face:

4 gillningar

God Jul ifrÄn Linköping! VÀntar pÄ att potatisen ska koka klart, sen hugger vi in i julbordet :christmas_tree:

6 gillningar

MovemberskÀgg jÀmfört med profilbilden? :+1:

2 gillningar

:rofl::rofl::rofl: Fasen att man inte kom pÄ det tricket! Smart tjej :grinning_face::+1:

Vi stack frÄn vintern! Down side, inga julklappar. Men man kan ju inte fÄ allt :slight_smile:

God Jul :santa_claus::wrapped_gift::christmas_tree:

8 gillningar

Jag skjutsa precis ivÀg frun och tvÄ av barnen till deras flyg mot varmare breddgrader, jag och Àldste sonen hÄller stÀllningarna hÀr. Jul firade vi i början av december redan.

2 gillningar

God jul alla och ta en paus frÄn aktiekurser och fondlistor! :wink:

2 gillningar

God jul! Och tack till Jan, Caroline och alla som gör RikaTillsammans till den guldgruva av klokskap inom ekonomi och livsrÄd som det verkligen Àr.

5 gillningar

Haha ja precis, och jag har ansvaret att agera tomte i Är :santa::+1:

2 gillningar

Detsamma till er, Jan och Caroline och alla forumvÀnner! :smiling_face_with_three_hearts:

3 gillningar

God Jul & Gott Nytt År :christmas_tree: :christmas_tree: :christmas_tree:

1 gillning

God jul till er alla.

HÀr Àr en liten julklapp frÄn mig till er för att lyfta humöret:

1 gillning