God Jul forumet! 🎄

Vi tjuvstartar julfirandet redan ikvÀll sÄ dÀrför vill jag passa pÄ att önska hela forumet, @moderatorer och @janbolmeson en riktigt God Jul! :santa:

Tack för det hÀr Äret (Àven om det Àr en vecka kvar). MÄnga lÀsvÀrda inlÀgg och trÄdar har det blivit :slight_smile:

Ta det lugnt i jul, stressa inte och drick lagom om det ska drickas och inga brÄk :heart:

53 gillningar

Tack det samma och god jul till dig och familjen :slightly_smiling_face:

Och sjÀlvklart god jul till er andra som ocksÄ lÀser i den hÀr trÄden:santa_claus::christmas_tree::wrapped_gift:

15 gillningar

God Jul!

6 gillningar

God Jul! :christmas_tree:

Snötass hĂ€lsar att en sÄ’n hĂ€r ska ligga under granen @janbolmeson och @carolinebolmeson

9 gillningar

God Jul :two_hearts: och ha det sÄ trevligt :+1:

8 gillningar

Haha snygg outfit! :joy:

3 gillningar

God Jul! :sloth::sparkles::gift:

Janssonen klar, smÄkakorna 90% klara, laxcheesecaken Àr i kylen, grÀddkolor klara sen lÀnge och bara tvÄ paket kvar att slÄ in! Tur att resten av familjen ordnar med resten! :christmas_tree::smiling_face_with_three_hearts::snowman_with_snow:

(Bilden Àr kanske snodd frÄn internet, dÄ jag inte lÀrt mig bild AI Àn. :see_no_evil::wink:)

18 gillningar

God jul :christmas_tree::tada::confetti_ball::dizzy::boom::fire::grapes::stew::cake::gift::ribbon:

6 gillningar

8 gillningar

God jul alla forumiter! :mrs_claus::heart_hands::heart:
MÄ julen ge er den kÀnslan av omtanke och gemenskap som sig bör, och Àven om den inte blir som du tÀnkt, Keep calm and Carry on!

11 gillningar

God jul allihop! Vill passa pÄ att tacka alla som hjÀlpt mig och vÀlkomnat mig i forumet. KÀnns verkligen som att jag har mer kontroll och en plan för mitt sparande vilket jag hade svÄrt att greppa förut.
Sen Ă€r ni alltid grymma pĂ„ konstruktiv kritik. Ärligt men rĂ€ttvist. Det Ă€r sĂ„n kommunikation man vinner pĂ„ i lĂ€ngden!!
SÄÄÄÄ, TACK!! Och god jul!

14 gillningar

God jul! :christmas_tree: :santa:

7 gillningar

God jul allihopa :christmas_tree::star2:

7 gillningar

God jul :mrs_claus::mx_claus::christmas_tree:

7 gillningar

God Jul ifrÄn Indien!

Inte mycket julkÀnsla hÀr som nÀr pÄ nÄgra mer eller mindre sorgliga plastgranar hehe

(Mumbai CST)

11 gillningar

God Jul :heart_eyes:

Live Long and Prosper :vulcan_salute:

6 gillningar

Åh, Avis! Hoppas du kan Ă€ta lite panipuri dagen till Ă€ra med en rykande kopp chai. :heart_eyes:

6 gillningar

à€•à„à€°à€żà€žà€źà€ž à€•à„€ à€Źà€§à€Ÿà€ˆ :christmas_tree: :christmas_tree: :christmas_tree: :christmas_tree: :christmas_tree: :christmas_tree: :christmas_tree: :christmas_tree: :christmas_tree: :christmas_tree:

Horam Najulachti :vulcan_salute:

5 gillningar

God jul!

Det Àr inte snön som faller, det Àr nÄgons indexfond!

5 gillningar