Så här med ett par timmar kvar av 2022 vill jag och @carolinebolmeson säga ett stort tack till dig som hänger i forumet, kommenterar, lurkar eller bara kommer på besök.
Oavsett så hade det RikaTillsammansforumet varit det som det är utan dig. Så från oss till dig, ett stort tack!
Vi hoppas att du får ett fint 2023 med nära och kära!
Medans jag gjorde nyårsmaten lyssnade jag på senast prg/podden. Det slog mig att livet är lite som att “just keep buying” men med orden “just keep on living”. När allt kommer omkring är det inte så komplext som vi ibland försöker få det till…ös på och “join the ride” (ja, jag drack vin under matlagningen:))
Gott Nytt År på Er. . Tackar för den här året.
Det ser ut som @janbolmeson har glömt sätta på värme hemma ?! Önskar Gott Nytt År även till alla som hänger här i RT forumet .
Mvh.jacke77
Gott nytt år till er alla, jag vet inte vilka ni är och ni vet inte vem jag är men jag tycker det är otroligt trevligt att hänga här ibland, diskutera med er, hurra för era/våra framgångar och tjafsa fram och tillbaka om ditt och datt men jag gillar det, man behöver inte vara överens, man får tycka att andra har fel fel fel men här finns en respekt som jag gillar.
Nya tag gäller nu och för egen del är det mer avkastning för varje krona som gäller.