Googlade du i Sverige?
Testa googla på أفضل بلد تعيش فيه المرأة istället så blir kanske resultatet annorlunda
Googlade du i Sverige?
Testa googla på أفضل بلد تعيش فيه المرأة istället så blir kanske resultatet annorlunda
Ja, lite förvånande var det allt, samtidigt… visst deklarerar man även för andra sysselsättningsersättningar och pensioner, eller tänker jag fel?
Jo, jag förstod det och med förvånande siffror tänker jag att det finns ett värde att se om det finns hål i den slutsats man lätt drar.
Ordet du söker är niqab. Sedan håller jag med dig i övrigt, men det är ju en annan fråga som ligger utanför tråden.
300k kan väl ändå inte anses som särskilt mycket?
Såg mina gamla inkomster när jag rotade i pension nyligen och 2006 hade jag över det på vanligt fabriksjobb som 25-åring.
25k i månaden är ganska mycket för många därute ja. Ledsen att behöva berätta detta för dig och förstöra illusionen.
Föreställ dig 75% anställning i handeln eller som valfri kontorsråtta. Fabriksträlar har oftast högre ingångslön.
Jag förstod det som att det gällde heltidsarbetande. Givetvis är jag medveten om att det finns många som har lägre inkomst annars.
Jag kan föreställa mig flera med säsongsbetonade yrken som tjänar mer på heltid i månaden, men som under delar av året tjänar/får betydligt mindre.
Därför blir statistiken också knasig och siffrorna tenderar att ljuga för oss.
Relaterat:
"
På nationell nivå så har 4 507 958 personer eller drygt 74 procent ett arbete som sin huvudsakliga inkomstkälla.
"