Inbjudan till Amex Blue sökes!

För att slippa spam i andra trådar tänkte jag att vi kan ha en egen tråd för att be om inbjudningar till kortet Amex Blue. (American Express)

Fördel med inbjudan:

Söker du en inbjudan? Skriv i den här tråden! (t ex “Jag vill ha en inbjudan”)

Har du en inbjudan att ge? Reagera med :rocket: på en förfrågan och skicka PM till den personen. Är ok att reagera med :heart: för den late :).

Om du väntar på att någon ska fråga efter en inbjudan kan du bevaka den här tråden. (Välj klockan med utropstecken. Visas i botten på mobilsidan. Till höger på datorsidan.)

Bevaka tråd

Amex blue invite tråd stängdes med hänvisning till Forumregler - RikaTillsammans Forumet , “Klicka här för att visa hela de formella villkoren” → Acceptabel användning → punkt 15.

Du får inte lägga ut affiliate eller sponsrade-länkar utan explicit godkännande av RikaTillsammans.

Jag tolkar det som att det är OK att skriva att man vill ha en inbjudan i tråden, men att det inte är OK att skriva inbjudningslänkar i tråden.

5 gillningar

Hej tar gärna en inbjudan till Amex Blue om någon har.

Har fått och använt en inbjudan tack alla som svarade.

1 gillning

Jag tar gärna en inbjudan!

1 gillning

Kan ge inbjudan om det fortfarande är aktuellt.

2 gillningar

Jag stänger den här tråden under tiden vi diskuterar det inom Moderatorteamet.

Nu har vi diskuterat och kommit fram till att trådar med personliga inbjudningslänkar till exempelvis betal- och kreditkort inte heller är okej. Denna tråd får då fortsätta vara låst.

2 gillningar