Inredningen i studion.... brist på symmetri, suckulenter och krukor | Studio-makeover

:rofl:

Det finns fler som kan Photoshop! :raised_hands:

För de som inte har tillgång till Photoshop (längre), är Pixlr en OK gratis-lösning för enkla saker. Körs direkt i browsern, man behöver inte installera något.

1 gillning

@janbolmeson
Detta känns spontant som en rimlig kompromiss. Kanske är enda lösningen. Vad tror du?

1 gillning

@janbolmeson är du öppen för detta :face_with_monocle:

2 gillningar

Hahaha… det behövs inte en swish-insamling. Når vi konsensus så ska jag nog kunna ta fram pengarna på egen hand. :blush:

4 gillningar

Sommarspecial :slight_smile:

Underbart.
Ser fram emot det avsnittet.
Jag tror du skulle satsa på samma frisyr som Eric strand har i kombo med den kostymen.

2 gillningar

Om Jan sätter sig långt till höger, så får du växtsymmetri som bonus! :blush:

3 gillningar

Använd Greenscreen, så kan ni byta bakgrund till varje avsnitt.

1 gillning

Saknas bara lite inspirationsaffisher typ,

2 gillningar

Minns någon Skunk?! :see_no_evil:

Men posters kan vara kul, hittade denna fina, men det kändes lite deppigt med två svarta svanar på samma gång. :pensive:

4 gillningar

Nätforumet? Oh yes! :sweat_smile::+1:

2 gillningar

Ja, väldigt gamla nätforumet!

Just mörk bakgrund och färgglad text i ett flashig typsnitt var klassiskt Skunkdesign. Undrar om det också kommer bli trendigt snart igen? Saknar mest mönstren man kunde lägga till när muspekaren rörde sig. :sweat_smile:

2 gillningar

Det stämmer! En låda Peanut Brittle från See’s Candies ligger tryggt förvarat hemma i skafferiet. Inte “vågat” öppna den ännu… inväntar ett passande tillfälle

3 gillningar

Ok, gjorde några tillägg för att förbättra symmetrin. :yum:

Glassen kan såklart anpassas när Jan hittat “sitt” glassföretag. :ice_cream:

Om ni piffar till studion i höst eller vinter, så lovar jag att donera en ask med Peanut brittle, men det blir en anonym svensk kopia. :blush:

4 gillningar

För mig är det obegripligt att folk sitter och tittar på podden. Förvisso är paret ett högst vackert sådant men själv föredrar jag att göra annat samtidigt som jag lyssnar på den streamade visdomen. Har en resa jag gör rätt regelbundet vilken varar ungefär ett poddavsnitt så jag kombinerar lyssnandet med ren hjärndöd körning på halv autopilot.

6 gillningar

Jag tittar samtidigt som jag äter frukost, lunch eller middag.

Lite beroende på när avsnittet släpps. Men lyssnar ibland också såklart. :blush:

Tänk vad trist det vore om ingen såg alla fina listor och diagram de jobbat med?!

:potted_plant::candy::chart_with_upwards_trend:

2 gillningar

Jag tar dom på deras ord. Dom kompletterar varandra så bra. :sunglasses:

2 gillningar

Någon som legat och funderat i hängmattan i sommar och kommit på fler förslag?

@janbolmeson hur ser läget ut för framtidsplaneringen för studion?

Blir det toppsymmetri, en djungel, godisaskar eller något helt annat?

:potted_plant::candy::turtle::chair::rabbit2:

1 gillning

Måste säga att jag gillar din skiss, har dock inte riktigt hunnit dit än mentalt. :slight_smile:

Men jag vet att @carolinebolmeson också funderar i dina banor.

1 gillning