Komplett kreditkort + Revolut

Hej!

Jag funderar på att skaffa Kompletts kreditkort efter många tips härifrån men jag gillar samtidigt Revolut och betalar med det kortet just nu. För just nu över pengar från mitt Re:member kreditkort till Revolut osv. Funderar på om man kan göra så med Kompletts kreditkort också och samtidigt tjäna in bonus (anledningen till att jag vill skaffa Komplett) som att jag hade betalt med det flera gånger, och nu istället för jag över lite större summor då och då. Någon som vet?

Hej Marcus,

Har för mig att många kreditkort inte ger bonus på överföringar, utan endast betalningar.

Såhär skriver Komplett på sin hemsida under villkor: "Kontantuttag, egna överföringar och pengaöverföringar vid tredjeparts betalningslösningar kvalificerar inte bonusintjäning. Aktörer som erbjuder pengaöverföringar är exempelvis Swish, Western Union m.fl."

Det gav bonus förut men ändrades någon gång under förra året. Du får börja använda Curve istället för Revolut.

1 gillning

Ja men just det! Tack för svaret. Hmmmm då blir det en funderare. :face_with_hand_over_mouth:

1 gillning

Någon som har komplett/morrow-mastercard kreditkort och för över pengar till revolut.

Vill föra över en stor stek och är osäker på om vilka avgifter det medför och vilka alternativ jag har.