Levler - osynliga kontohändelser och depåavgift

Någon som har Levler (efter Aktieinvest flytten eller sen tidigare) och kan se sina historiska kontohändelser vid inloggning från mobil eller surfplatta (har Android)?
Hur jag än försöker ser jag ingenting, mina kontohändelser går bara att se när jag loggar in från datorn. Tycker det är ganska allvarligt iom att de drar en depåavgift på 0,35 % efter flytten från Aktieinvest som man inte ser om man inte har anledning att logga in från datorn.

Enligt infon jag fick av de för några veckor sedan är att man måste logga in via en dator för att se historiken. Det är rent ut sagt för jävligt det de håller på med!
Du måste ringa till de och byta depåtyp för att slippa avgiften. Det går inte att göra det själv via hemsidan. Då kan du inte längre handla andelar, men varför skulle man det när man får betala 0,35% av hela depåvärdet?

Jag har äntligen lyckats flytta mina aktier och fonder därifrån. Men jag är säker på att de medvetet drar ut på tiden med flyttarna. Det kan inte vara en slump att flytten genomförs dagen efter avanza påminnt om den, eller att 12 timmar efter att montrose påminde så flyttades de sista pengarna från levler. Nu ska jag bara samla ork att ringa innoch avsluta mina depåer. Det gäller att förbereda sig på flera timmars telefonkö…

Min rekommendation är att välja en annan bank. Ända sättet för oss kunder att göra oss hörda och att visa att så här gör man inte är att lämna.

Japp, kommer flytta till annan bank. Blev det några avgifter från Levlers sida vid flytten?

Kan lägga till att men ser sina kontohändelser i appen, alternativt på Levler.se om man samtidigt har appen nedladdad. Men om man inte har tänkt att vara aktiv laddar man inte ned appen, och kommer därför inte att märka att depåavgift dras månadsvis.