Haha, hÀrligt med lite sjÀlvdistans.
-jag bruka sÀga -det gÄr över tills du gifter dig. Har verkligen ingen aning vad det egentligen betyder (vÀldigt skumt ordsprÄk faktiskt haha). Men jag vet att jag aldrig kommer gifta mig
Haha, inget dumt citat att klÀ vardagsrumsvÀggen med. Kan dock skrÀmma ivÀg folk i ens nÀrhet. Men kÀnner man för lite egentid sÄ Àr det perfekt
Yep, men tanken Ă€r ju att man skall tĂ€nka âaja, sĂ„ jĂ€mfört med det Ă€r det nog inte sĂ„ farligtâ. drastiskt/infatilt men det har lyckats motivera mĂ„nga
Ja, jag började sÀga det för att jag trodde att min partner sade sÄ. Vi vet inte var vi fÄtt det frÄn men deras sida slÀkten har som vana att Äka och ta ett dopp pÄ stÀllen. SÄ nu Àr badklÀderna nÀstan alltid redo och hittills har jag aldrig Ängrat ett bad.
MÄnga gÄnger man tvekat pga vÀderförhÄllanden och hur badplatsen ser ut, men vi har alltid doppat oss och aldrig Ängrat oss. Bara skönt
Stör mig pĂ„ citatet âTiden lĂ€ker alla sĂ„râ vilket Ă€r totalt skitsnack. SĂ„ret kan bli mindre infekterat och blekna, men ett tillrĂ€ckligt djupt sĂ„r försvinner aldrig, man lĂ€r sig att leva med det