Nowo - använder någon fortfarande det?

Jag började med NOWO för ett antal år sedan då det var omtalat och ansågs bra. Hade NOWO-kortet och betalade med, lite pengar drogs varje gång jag handlade. Frid och fröjd. Sedan en dag så fick jag ett meddelande om att nu slutar NOWO-kortet att gälla. Alltså slutade jag spara aktivt där.
Sedan dess har det varit ett naggande längst bak i medvetandet: vad sjutton händer egentligen med NOWO-pengarna som sattes in? Jag hör liksom ALDRIG något från dem! Andra, som banker, Lysa och Avanza mfl, hör ju av sig regelbundet och vill att man ska logga in, uppdatera sina uppgifter, de lämnar underlag till deklarationen etc. Men NOWO är knäpptysta!
Jag har varit rädd att kontakta dem, har liksom skammat mig själv för att ha tappat kollen och nu kommer alla mina pengar vara borta.
Lång historia. Nu loggade jag in till sist, och faktiskt: mina pengar finns kvar! Och har växt. Men nu tar jag väl ut dem och gör nåt bättre med dem?
Jag har känslan att NOWO helst vill att man helt ska glömma bort sitt innehav hos dem.

Vi sålde av och slutade med NOWO pga för dyr fond, över 1%.

1 gillning

Aha, ja, jag såg det nu! Tack för input!

Ja ta ut rubbet och stoppa in Avanza eller Lysa om du använder dem :+1:

1 gillning

Tack! Yes! Lysa tror jag det blir!

2 gillningar