Hej! Jag har lite över 200 000 sparat, just nu är alla fonder Nordeafonder med höga avgifter pga. min bankrådgivare har tipsat om dom. Jag undrar, är det en bra idé att istället använda sig av er nybörjarportfölj avancerad? (Ska inte använda pengar på ca 8 år). Är det en fördel att ha så många fonder som det är i den portföljen? Just nu har jag bara 5 Nordeafonder.
Tacksam för svar!