Tänkte bara flagga för att @axr har gjort ett helsvart tema för forumet. Det är mörkare än det mörka temat och perfekt för dig t.ex. med en OLED-skärm som släcker ut svarta pixlar.
Tack till dig @axr för allt tålamod och css:ande för det svarta temat. Du byter / testar under din profil och därefter klicka på gränssnitt.
Tänkte bara puffa för att @axr gjort ytterligare några ändringar och att vi känner att det helsvarta temat nu är 100% färdigt. Hojta till om du har andra önskemål.
Grymt! Har svart tema på alla enheter jag kan både jobb och privat då jag sedan jag börjat köra det verkligen känner att det sparar på ögonen när det blir mycket tid framför skärmarna!
Som jag tidigare skrivit tycker jag mycket om det svarta temat. Knappen för att ”Kasta” ett utkast till inlägg är dock väldigt svår att läsa. Går det att åtgärda?
För oss som inte använder ett svart tema, finns det möjlighet att få ett lite nedtonat grått/Ljusgrått tema på forumet? Det vita är, mildt uttryckt, väldigt vitt
Du kan gärna googla och se om det finns något tema som du gillar. Sök på “Discourse” och en kombination på “theme” eller liknande. Så kan jag se om jag kan installera det.
Kanske den här: Classic theme
hittade inte så många fler som såg intressanta ut förutom möjligen den här: Animal crossing men det var inte riktigt vad jag var ute efter heller
det var mest en tanke, om det inte är för mycket jobb, annars så står jag ut med dom teman som finns