Hej, testade för någon månad sedan att använda pensionsrådgivartjänsten LifePlan angående placering av min premiepension. Idag har jag allt placerat i AP7 Såfa, 100% (ca 20 000kr). Jag är 28år idag. Så min fråga är. Vad tycker ni om rådet nedan? Stanna kvar med allt i AP7 såfa eller dela upp det enligt nedan förslag? 
Förslag:
AMF Räntefond Kort (0,1 %) 29 %
SPP Aktiefond USA (0,16 %) 26 %
AP7 Räntefond (0,04 %) 24 %
Swedbank Robur Europafond MEGA (0,19 %) 14 %
Swedbank Robur Östeuropafond (0,29 %) 7 %