Hej!
Jag går igenom mina fonder varje år och ser över mitt månadssparande. I samband med detta hittar jag ibland nya och bättre fonder i vilka jag börjar månadsspara. Allt eftersom har jag börjat lägga större vikt vid höga fondavgifter och försökt att undvika fonder med dessa. Men min fråga är - tycker ni att man ska sälja av fonder med höga avgifter som inte har presterat och investera pengarna i fonder med lägre avgifter och bättre avkastning (historisk såklart) eller ska man låta det vara?