Välkommen till Skånes minsta parkeringsplats för Peugeot e-2008.
Min personliga åsikt. Community är ett utmärkt ord som har funkat sen ni startade forumet.
Är det inte trasigt, så behöver det inte fixas.
Vissa engelska ord saknar motsvarighet i svenska ordlistan, det är ofta då vi svenskar använder det engelska uttrycket, utan problem. Språk förändras över tid, har alltid gjort och kommer fortsätta utvecklas. Som tur är. ![]()
Hej!
Detta är mitt första inlägg efter att ha följt er under många år. Jag måste säga att jag är väldigt imponerad över nya hemsidan! Hoppas att ni lyckas nå ut till ännu fler och kan inspirera fler till ett rikt liv ![]()
Kommun finns ju ![]()
Alternativt:
Sveriges största sekt mot valutasäkring.™
Det är go’ sammanhållning i en sekt, det går inte att förneka.
Uppesittarkväll med f5-tangenten?
Haha, bokat möte med min DevOp kl. 01:30, så ni får vänta lite då. ![]()
Lycka till! ![]()
Samma reset day som WoW med. ![]()
Då verkar vi vara online ![]()
Klockan 04:05… frågan är om man vågar gå och lägga sig. Lite rädd för att man vaknar imorgon senare idag och…

@Oliver.Allemog du får hålla ställningarna. ![]()
Funkar fint ![]()
Gå o lägg er ![]()
När kommer dark mode? ![]()
Verkar funka fint, men blev lite av en
Såhär på morgonen ![]()
Gick ju alla tiders det här, bra jobbat ![]()
Måste säga grymt jobb med innehållet @janbolmeson och @Oliver.Allemog. Det känns som att ni skrivit en bibel för privatekonomi. Vore kul att veta hur många tecken de nyskrivna artiklarna landar på totalt. Vill jag veta hur många timmar som gått åt för innehållsarbetet? ![]()
![]()
Svar nej
Jan har skrivit som en galning! Därefter har jag läst igenom och kompletterat.
Ja du om jag ska gissa kanske 3-4 A4 sidor på en artikel i snitt. Säg 10 tusen tecken per artikel och att där är 40 stora artiklar. Sen är där ju en massa mindre artiklar. Vi är väl uppe i en halv miljon tecken kanske?
Snyggt jobbat, ser riktigt bra ut!
Delar till fullo din åsikt @Nescio
.
Ser ju helt fantastiskt ut ju ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()