Hej Jan!
Tänkte komma igång med min “Rika Tillsammans” portfölj
Välja Nordnet med Sharevile eller Lysa Fondrobot för mitt ISK!
Vilken rekommenderar du och varför?
Vänligen Annika
Det är LYSA som gäller. Läs Jans artikel från 29 oktober. Den är oerhört bra.