Funderingar kring Rika tillsammans portföljen
Kan tycka att det är lite mycket räntor i den
Mer aktier och ädelmetall.
Vad tror ni om denna portfölj?
30% aktier
5% preffar
35% guld,silver
15% lång ränta
15% kort ränta, kontanter.
Dragon Portfolio låter också intressant, någon som kommit fram till hur man bygger den i Sverige?