Vill du gå RT-programmet 2024 ihop eller lär känna mig?

Hej,

Jag läste Atomic Habits nyligen. Min största take-away från boken är att jag har ett behov av att omge mig av flera likasinnade människor. Just nu känner jag inte en kotte som är ekonomiintresserad. Därför söker främst en ekonomi buddy att gå RT programmet tillsammans med skulle gärna även lär känna andra likasinnade människor.

Jag är 40 år, ensamstående, inga kids och bor på en mellanstor gård utanför Norrköping. Jag kommer ursprungligen från Kanada och har bott i Sverige sedan 2008.

Jag tog nyligen ett bolån för att bl a finanserna ett ledigt år, dvs det kommande året, för att jag kände ett behov av att stanna upp och navigera om. Jag tror min ekonomikunskap ligger någonstans mellan nybörjare och medel och mitt ekonomiska mål är FI vid 55. Förutom min nyfunnet intresse för privatekonomi är jag även intresserad av personlig utveckling, byggnadsvård, ekologi/landskapsvård, odling/mat och friluftslivs (mest vandring och långfärdsskridskor).

Hör gärna av dig om du också söker någon att gå programmet med eller du vill testa lär känna mig.

Värma hälsningar,
Dana

17 gillningar

Vilken kul fråga! Jag är jämnårig med dig och har väldigt liknande intressen. (Fast bor i lägenhet i Göteborg.) Ska fundera på om jag vill vara med, återkommer.

5 gillningar

Jag är intresserad. Men RT programmet? Vad har jag missat? Vad är det?

1 gillning

Ett ekonomiskt träningsprogram under ett år

1 gillning

Låter jätteintressant.
Men vad kostar detta program?

1 gillning

Nu har jag hittat informationen.

Jag vill gå det och lär gärna känna dig också.
Jag är också ensamstående men har barn på heltid och bor också i närheten av göteborg, men det kanske inte spelar någon roll.

2 gillningar