Kommer dagens webinarie spelas in?
RikaTillsammans med Jan Bolmeson, Sveriges största blogg och podd om privatekonomi, onsdag 20 okt. · 19:00–20:30
Kommer dagens webinarie spelas in?
RikaTillsammans med Jan Bolmeson, Sveriges största blogg och podd om privatekonomi, onsdag 20 okt. · 19:00–20:30
Jag vet inte men kan fråga. Tror det.
Arrangör är Aktiespararna Skaraborg.
Vet ni om det spelades in?
Vet inte, tror tyvärr inte det. Det var lite teknikstrul tyvärr.
Jag i mitt yrke (ej media) arbetar mycket med redundans. Det gör ont i min själ om man lyckas göra ett helt webinariun utan att spela in det, om ens på en mobiltelefon lutad på en colaburk.
Yrkesskadad… Funderar alltid på tänk om, då gör jag det.

Det är inspelat, men utanför min kontroll. Hörde dock rykten om att det ska komma ut i dagarna på Aktiespararna skaraborgs hemsida. Får jag tag på länken så lägger ut den. 