Nu är ju kollektivavtal inte direkt extremvänster
utan nåt som större delen av svenskarna har. Intressant att du upplever forumet som “vänstervridet”. Jag tycker snarare att det kommer en balanserad blandning av synpunkter, där man kan ana att det finns många olika politiska sympatier hos läsarna, men där jag sammantaget får intrycket att det är fler som röstar blått än rödgrönt. (Kanske läge för nån entusiast i forumet att lägga nån enkät?
)
Det var ju faktiskt kreatörerna själva som titulerade sig så. Jag tycker det passar i en kontext bara. Jag tycker kopplingen till ämnet som diskuterades var högst oklar. ![]()
Angående moderering så har det blockats en del när vissa partier nämns med kritik (S, V, Mp oftast), men när partierna byts ut mot att tex kritisera “vissa partier” så går det igenom.
Jag har dock ingenting emot att man visar sina färger på olika sätt, det är ju bara bra.
Superbra avsnitt! Kul att ni pratar så öppet om er själva. Älskar eran podd men undrar ofta varför ni inte kör “Joe Rogan” stil på intervjuer och bara låter tiden gå? Känns ibland som att ni kortar av avsnitt i förtid, försöker väl säga att jag kan lätt lyssna på Caroline i tre timmar ![]()
Sorry för sent svart! Ja, precis som @tankespjarn nämner så kan det vara värt att kolla på Wildherbarista etc. Kram