Började lyssna med ett halvt öra, förväntade mig ett ett utköp av Teslan, insåg sen att det lutade åt en ny Tesla, men kunde inte ana vändningen som kom sen. Tack för ett underhållande och autentiskt avsnitt, riktigt inspirerande! Det blir cykel till jobbet idag. Jag skulle uppskatta täta uppdateringar här i början.