Jag förstår att en låg avgift i en tjänstepension är viktig när man har en lång spartid. Men hur ska man tänka och förslag på vad man ska byta till när man haft en fond i 13 år med 1.4% i avgift. Nu är sparandet ca 3.5 miljoner, och sparhorisonten är ca 5 år Max. Vad bör man göra??