Jag tycker Omni Ekonomi-appen är bra då jag får relevanta notifikationer fort. Men tycker den är för dyr. Finns det några bra alternativ? Tack!
Svar t ex, de ger en del av Omni Ekonomi kostnadsfritt
1 gillning
just nu Omni Ekonomi 79kr/månad istf. 159 alt. Omni Mer incl. Omni Ekonomi för 99kr/månad (bundet 12mån dock) Halva priset i ett år – gäller även för Omni Mer och Omni Ekonomi
Tack, men hittade inte (söker dock från Spanien)?
Ja, tack, det är ganska bra erbjudande ändå..
Oj, autokorrekt.
Menade SAVR
2 gillningar