Hej!
Vad använder ni för appar för att få koll på er privatekonomi/budget?
Ge lite bra tips ![]()
Hej!
Vad använder ni för appar för att få koll på er privatekonomi/budget?
Ge lite bra tips ![]()
Oj, ja det det är ett par stycken ![]()
Sen har jag provat:
Men dom senare kände jag inte fungerade för mig
har säkert glömt någon och jag vet att jag provat flera för att få någon form av koll på helheten men kommer inte på vad dom heter just nu ![]()
Använder inga appar… Eller rättare sagt inge behov… Har de mesta i huvudet… Utgifterna är få å låga…
Zlantar, Klarna med kontosynk, Kreddy, Opti. Plus mina banker och jobbets lönebesked-app förstås.
Jag saknar en app med aktuella index (som man själv får välja) som widget. Har kört ministocks som vara nätt och snyggt, men det har sedan säkert ett halvår tillbaka slutat uppdateras. Nu hittar jag ingen bra motsvarighet som inte täcker hela skärmen med en massa onödigt skräp. Annars använder jag: nordnet, avanza, zlantar, marginalen, currency, länsförsäkringar, swedbank, ikano bank, savr, lysa, fondo, kreddy och opti.
Jag som aldrig direkt har haft ett större intresse av ekonomi, kass på matte osv
har nu börjat tycka det är kul OCH viktigt att ha koll på min ekonomi och har nu gjort en kalkyl för inkomster/utgifter för varje månad där jag tydligt kan se om jag varit lite väl slösaktigt på ex utemat osv. och en för tillgångar. Sedan har jag Jans fondbalanseringsmall till mina fonder…lite såhär…
Swedbank
Nordnet
Frejvid
Kiwitrader
Excell (visserligen ingen app men det är det verktyg jag använder mest)
Hejsan! Väcker den här tråden till liv.
Jag tänkte att det var dags igen för att spåra mina utgifter och se hur de ändrats sen sist.
Då spårade jag manuellt alla transaktioner i Excel men nu är jag sugen på en mer automatiserad lösning.
Finns det någon bra app som kan samla och spåra data från vanliga banker och kreditkortsutgivare?
Zlantar är helt okej
Ska testa, tack!