Någon som tänkt att teckna LED iBond International A/S eller Aegirbio för att sedan sälja direkt?
/ Simon
Någon som tänkt att teckna LED iBond International A/S eller Aegirbio för att sedan sälja direkt?
/ Simon
Tecknad LED iBond International A/S, men inte för att sälja direkt. Tycker det är en bra framtids investering som kan ge bra avkastning.
Intressant ur ett tekniskt perspektiv och kanske en framtida uppköpskandidat? Men flera konkurser i styrelseledamoters bagage.
Tecknade för 1200 aktier men fick tyvärr ingen tilldelning.
Ansökte om 1000st men fick inte tilldelning heller. Danska regler gäller, så alla vi småspararare missade tilldelning.
Nästa IPO:s då tecknar ni?