Finansiella Influencers (undersökning)

Hej!
Jag studerar på Södertörns högskola och skriver i nuläget en C-uppsats om ämnet finansiella influencers. Undersökningens syfte är att se hur dessa finansiella influencers uppfattas av användare på sociala medier samt hur de som läggs ut används av följare med mera.

Eftersom många här investerar och sparar tänker jag att ni kanske någon gång stött på en finansiell influencer online. Jag skulle isåfall uppskatta om du hade möjlighet att besvara en kort undersökning. Undersökningen tar mellan 2-3 minuter att besvara och svaren är anonyma.

Länk till undersökningen:

Har ni några frågor är det bara att skriva!
Tack på förhand!
//Hampus

2 gillningar

Vi är snart nära vårat mål med antal respondenter. Har ni möjligheten att svara får vore det verkligen uppskattat!

Tack alla som svarat! Vi delar med oss av resultatet till de som delat sin mail och önskat att ta del av det så fort uppsatsen är klar.

Noterar att Jan och Caroline Bolmeson inte anses tillräckligt betydelsefulla för att ens kvalificera sig för en plats i undersökningsformuläret.

Drygt 700 välgjorda YouTube-filmer helt i onödan.

Hej! Finns möjligheten att skriva in namn själv på den frågan :slight_smile: Det som nämns i enkäten är några från top 10 mest inflytesriksa på just instagram enligt maktbarometern 2024. Därav att Caroline och Jan inte nämns.
Mvh Hampus