Hej, jag skulle vilja flytta min KF (”pensionsspar fond”) från SEB till antingen Avanza eller Nordnet. Helt enkelt pga att SEB:s fondutbud är begränsat i jämförelse och mestadels fonder med höga avgifter. Har någon flyttat KF från traditionell bank till Avanza eller Nordnet? Någon som har användbart tips eller erfarenhet att dela med sig? Har förstått att jag måste sälja av allt och flytta över manuellt.
Tack på förhand