Frågor till ett Lär-känna-Oliver avsnitt :)

Är du fortfarande aktiv inom Unga Aktiesparare och hur går snacket om globala indexfonder i det sällskapet?

2 gillningar

Ojojoj… vågar @Oliver.Allemog svara på denna. :joy:

1 gillning

Om du inte hade jobbat med RT; vad hade du då velat arbeta med? Vad har du arbetat med tidigare?

1 gillning

Vilken sparkvot siktar du på?

Hund- eller kattmänniska?

2 gillningar

Gillar du gröna eller svarta oliver?..

3 gillningar

@Oliver.Allemog

Tog du studielån och köpte du öl och pizza? Varför?

1 gillning

Är intressena uteslutande?

Enligt min erfarenhet: Ja, ofta.

Sedan kan man ju gilla bärs, brudar och bröl ändå, men min bild av Oliver när jag mött honom är att det är ganska lite bröl. Kanske en del på MFF-läktaren iofs…

2 gillningar

Har du haft någon stor motgång i livet? Vad lärde du dig av det?

1 gillning

Ömsint men skojfrisk… man skäms inte efter tuben succé..

1 gillning

Vad har du för drömmar i livet?

Har du några punkter på en bucketlist- och isf vilka?

Några guilty pleasures?

Vilka egenskaper tycker du bäst om hos andra människor, finns det några kända människor du ser upp till (levande eller döda)?

Om du får välja: 6 st krogbesök på ett år, eller 1 besök på en dyrare välrenommerad restaurang?

Finns det något du känner du inte klarar av idag, men som hade varit kul att lära sig?

Bara ett dåligt skämt.. som misslyckades..

1 gillning

Inspelningen är klar och jag får tacka så mycket för alla frågor :heart: Överväldigande intresse :sweat_smile::folded_hands:

Jan är ju högst ansvarig för kamerorna men ibland får jag ge mig på lite mindre insatser:

Vet om att jag kommer få kritik av mina systrar för att tröjan inte matchar med byxorna, rookie misstag! :joy:

11 gillningar

Jamen nu är det väl dags att sända avsnittet?

3 gillningar

Får tacka för intresset :grin: Sitter just nu och klipper avsnitten som handlar om Jan och Caroline, kommer troligen under nästa vecka. Veckorna därefter kommer avsnittet om mig ut.

4 gillningar

Förutsätter att Jan klipper avsnittet om dig. Oberoende är viktigt.

2 gillningar

Fattar vad du menar men tycker ändå Oliver känns reko (och gullig!) :slight_smile: Tror inte han förskönar sig själv.

1 gillning

Blir nog jag som klipper men lovar att inte försköna något :grin:

Tackar för det :folded_hands:

3 gillningar