FIRE på svenska

Jahapp…

nu släpper jag sargen och testar att vlogga lite FIRE-liv utifrån min egen horisont. Skyll er själva, det är era glada tillrop som bidragit till detta. :joy:

En extra kaka till @Indexqueen @anon59313511 @Nicola @axr @tankespjarn @AC72 @SNS samt naturligtvis alla seriösa i chatten (man ska vara seriös) och en massa andra som inspirerat och ryggdunkat längs vägen.

160 gillningar

Kul!!! :+1::+1::+1:

1 gillning

Äntligen! Pepp, pepp! :partying_face:

Edit
Jag blev första prenumeranten. :smiling_face_with_three_hearts:

7 gillningar

Äntligen! Ska självklart kolla. :+1:

1 gillning

Woho! Redan succé! :heart_eyes:

4 gillningar

FIRE - på skånska… Äntligen!

Är själv också skåning och FI men inte RE :wink: . Prenumererar.

11 gillningar

Men så kul och vilken ära att få en liten kaka av dig bara så där! :pray:

Inte minst dagboksfunktionen har jag själv sett som oerhört värdefull för egen del (bloggande o poddande, snarare än vloggande), kanske främst för att jag har lättare att skapa om jag vet jag kommer dela det.

Stort lycka till - blir härligt att följa dig på vägen!

5 gillningar

Kul, har lajkat sönder knappen för lajka och kommenterar i god ton för algoritmen.

5 gillningar

Wow Snyggt. Youtube är så att säga hemmaplattformen?

2 gillningar

RT är väl hemmaplattformen? :wink: Men ja, jag publicerar på YT så får vi se om det blir nå’n annan form senare, men just nu vill jag köra hyfsat kravlöst.

9 gillningar

Detta var väl bara vad som komma skall? Den är ju bara lite över 6 minuter lång.

3 gillningar

Man måste börja någonstans ju…

5 gillningar

Ja det var intressant att lyssna på. :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Skulle du orka lyssna på
@angaudlinn i mer än 6 min ärligt? :rofl::partying_face::raising_hand_man::joy:. Bra jobbat och lagom att även jag kan följa det koncentrerat :partying_face::raising_hand_man:

5 gillningar

Japp varför inte? Det är lättförståelig skånska.

3 gillningar

Kul att lyssna på då man själv “jagar” FIRE under 2025.

Lite nyfiken fråga, hur kommer det sig att du tog steget att INTE vara anonym med detta? De flesta i FIRE har ju lite pengar och det brukar var vara att vara rätt anonym om pengar.
Jag har definitivt ingen förmögenhet men ingen i min närhet vet vad jag har, ingen på jobbet. . .forumet här vet mer än min familj.

6 gillningar

Härligt @angaudlinn !
Hojta till här inne när nästa avsnitt kommer upp :smiley:

5 gillningar

Grym intro, blir nyfiken på mer.

Bra inrikning och bra namn på kanalen.

:tropical_drink:

1 gillning

Intressant! Vi har ungefär samma schema. Jag slutade jobba i våras och nu januari 2025 rullar jag igång min TJP. Följer din kanal nu.

3 gillningar

Gärna ett avsnitt om montecarlo-simulering för svensk FIRE.

Kanske i sammarbete med @axr?

5 gillningar