Har du svårt för att läsa böcker?

Men kritikerna spammar i alla fall inte ut tio trådar på en månad där samma fenomen uppstår varje gång.

“Att skriva är som att slå med en papperslapp mot en klippa – till slut faller klippan.”

Okänd

3 gillningar

Vi avslutar tråden för vår del och ska ta till mig av en enda sak, om ni mår bättre av färre trådar, så vill vi att ni ska må bäst, lätt fixat.

“Att känna andra är intelligens; att känna sig själv är sann visdom. Att bemästra andra är styrka; att bemästra sig själv är sann kraft.”

Tao Tzu

1 gillning

Man kan alltid ignorera om en användare inte faller en i smaken. Bättre lösning än censur, I min mening, eftersom alla själva kan anpassa efter sin smak.

1 gillning

Om man inte tillhör kungafamiljen så är att kalla sig själv “vi” direkt diskvalificerande för att bli tagen på allvar.

Knugen, är det du?

1 gillning

Orka blockera, vänta bara 3+ månader…

1 gillning

Skämta åsido. Ber om ursäkt till TS för att jag låtit mig provoceras ännu en gång :joy:

Jag brukar inte skriva så ofta men om man går igenom min aktivitet så gör jag alltid ny debut när någon som (i min mening) skriver väldigt polariserande dyker upp på RT. Minns någon Föräldra-FIRE?

Må bäst så får jag se till att arbeta på att behärska mig​:folded_hands:

1 gillning

Hehe den tråden var episk engagerade många :slight_smile:

Får mig osökt att tänka på följande citat från Warcraft 3;

Just as the orcs, humans, and night elves discarded their old hatreds and stood united against a common foe, so did Nature herself rise up to banish the Shadow… forever.

As for me, I came back to ensure that there would be a future, to teach the world that it no longer needed Guardians. The hope for future generations has always resided in mortal hands.

And now that my task is done, I will take my place… amongst the legends of the past.”

2 gillningar

Det här är en aning förvirrande och tvetydigt.

1 gillning

Jag svävar iväg i tankarna för mycket och kommer av mig med ljudböcker. Tycker också ljudböcker alltid går för långsamt, men lösningen är inte snabbare uppspelning, eftersom det då istället blir förvrängt ljud. Läsa görs bäst i fysisk bok för mig.

Älskar läsning, men osäker på vad inlägget specifikt har med privatekonomi att göra?

1 gillning

Ja man undrar ju om det faktiskt är flera personer bakom kontot eller är du en person med flera personligheter? Det skulle förklara en del.