Hur investerar du?

Hej alla!

Varit medlem ett tag och läser i princip dagligen (trots att jag sällan postar något) och tycker det finns mycket intressanta dialoger.

Jag och några vänner har arbetat på en gratistjänst för privata börs-sparare och investerare för att bli bättre på att ha koll på sina innehav men också hantera jobbiga känslor som ibland uppstår när man investerar.

Vi börjar närma oss lanseringen av en första version men skulle vilja få en bättre förståelse för vad tjänsten ska innehålla - och se hur många andra som har samma behov som oss.

Det bör inte ta mer än 2 minuter och du kommer vara helt anonym.

Stort tack på förhand och pinga gärna mig om ni skulle ha några frågor!

Länk till enkät: Hur investerar du?

Vill ni få en uppdatering på vårt slutresultat och information för tjänsten så får ni gärna registrera er mail här, separerade mailen från formuläret så vi skulle kunna säkerställa att allas svar är anonyma: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeheTCcygk4pHWM1HKq2GRiNI_B6MoE3huX0sCvgGMbOjM0LA/viewform?usp=sharing

Vi delar självklart underlaget i denna tråd också för alla om det skulle vara intressant :smiley:

Får fortfarande in svar löpande, men rätt intressant att se att hittills så pekar statistiken på att 65% av respondenterna kollar värdeförändringar i sin portfölj dagligen, eller oftare (!)