Infällda svar i tråd

Hur gör man för att få infällda svar som på bilden. Jag har provat att klicka på kommentarens Svara, men mina svar blir inte infällda.

1 gillning

Man trycker på knappen “svara” som är i inlägget. Alltså kommentarens svara.
Edit: Nu när jag försökte blev det inte ens så. Så då vet jag inte vad som påverkar det… men har alltid tryckt på den knappen för att få det inlagt så innan iallafall.

Verkar som om att det bara är andras som är infällda. Sina egna ser man i flödet.

Jaha. Det är ju lite knepigt. Tycker det borde vara likadant för alla inlägg. :crazy_face:

2 gillningar

Kanske missförstår dig.
Men om du menar som det ser ut i detta inlägg så markerar du och trycker på citera.

Ja, du missförstår :slight_smile:.
Citat funkar, och de hamnar i tråden i kronologisk ordning.

Med infälld menar jag om du svarar på ett inlägg 10 inlägg upp, så hamnar ditt svar “insatt” i det du svarade på

Är detta svar infällt?

Inte vad jag kan se.

Det är lustigt, för jag valde “svara” på ditt sista inlägg längst ner i tråden. Den knapp som tidigare har gett just infällda svar. Kanske är nåt som strular i forumet?

Det har varit så ett tag. I långa siddiskutioner gillar jag infällda då det blir mer lättare att följa diskutionen.

Ser detta infällt ut då?

Tror jag sett en möjlig förklaring. Om man svarar på det sista inlägget i en tråd så hamnar det inte som ett svar. Men sen om man svarar på det “svaret” så blir båda svaren ett infällt svar.

Det är rimligt, men jag har sett samma beteende i mitten på trådar med 100 inlägg. Men nu när jag skrollar upp ser jag vissa infällda inlägg. Det är nog lite AI med i spelet :grin:

Eller kod med diverse buggar :wink: