Ingvar index - forumets maskot

Vi behöver ju en bild på Ingvar i en bra båt också! :joy:

4 gillningar

Men vi var ett helt team som bollade idéer och valde bort de läskiga och konstiga bilderna.

Så vi kan räknas som kulturarbetare, om än obetalda. Fast vissa får betalt med gräddkola.

Men vi kommer nog behöva hjälp med att få till en passande båt, kanske en husbåt i trä? :blush:

4 gillningar

Nej Ingvar har ingen båt, han åker på ett plattpaket.

Ajaj, vem är det jag ser om inte Ingvar Index’ ärkerival?

29 gillningar

Arne Alligator går på våra gator… Tar dina pengar…

13 gillningar

Haha Arne Alligator spelas aktivt i vårt hem!

3 gillningar

Bara han inte hyr av SBB bara! :roll_eyes:

2 gillningar

Ingvar satsar inte på trendiga bolag! :yum:

1 gillning

Han var så tjock och fet
Och blåste i trumpet :laughing:

Sköldpaddor är ju designade att vara runda! :blush:

Det är ränta-på-ränta-effekten!

6 gillningar

AI-genererade bilder har blivit lite av en grej i RT-chatten. Eftersom det är folk i chatten som utformat den, med hjälp av AI, tänker jag att det passar alldeles ypperligt.

3 gillningar

Ja chatten har ju gjort en art directors jobb och AIn har gjort en konstnärs jobb. Huruvida det är legitimt eller inte tänker jag inte bry mig om att argumentera för eller emot, jag nöjer mig helt enkelt med att påpeka att vissa grupper av människor kommer reagera negativt på en AI-genererad maskot och det är ju kontraproduktivt i marknadsföringssyfte.

Hur stora grupper är det egentligen?

Finns ju alltid folk som kommer reagera negativt oavsett vad man gör.

Maskoten är ju grym. Och att förespråka indexfonder kommer antagligen göra fler människor upprörda än att använda AI genererade bilder (som rikatillsammans redan gör).

3 gillningar

Kom på, vore det inte fint med en Julig Ingvar? Kan du fixa en @guldkant?

Eller kanske någon annan! :snowman_with_snow:

3 gillningar

Har ingen tillgång till Midjourney för tillfället så om någon AI-guru kan fixa det vore det toppen! :pray:

3 gillningar

Hoppas, hoppas! :crossed_fingers::christmas_tree:

2 gillningar

Självklart ska Ingvar Index önska er alla en riktigt God Jul! :christmas_tree: :santa:

10 gillningar

Kanske Ingvars bror? Men kul bild! :rofl:

1 gillning

#Spenderarbror?