Jag är nyfiken på vad andra samfällighetsföreningar
använder för digital tjänst/plattform för sitt intranät!
Viktiga punkter som jag tänker är exempelvis:
- Lätt inloggning
- Olika rättigheter (user/admin)
- Filhantering
- Felanmälan
- Nyhets-inlägg/utskick
- FAQ
Vad använder ni idag, och vad fungerar bra eller mindre bra?