Intranät för samfällighetsförening

Jag är nyfiken på vad andra samfällighetsföreningar :houses: använder för digital tjänst/plattform för sitt intranät!

Viktiga punkter som jag tänker är exempelvis:

  • Lätt inloggning
    • Olika rättigheter (user/admin)
  • Filhantering
  • Felanmälan
  • Nyhets-inlägg/utskick
  • FAQ

Vad använder ni idag, och vad fungerar bra eller mindre bra?

Tänker att google sites eller Microsoft sharepoint är ganska bra plattformar beroende på vilket man har för konton och användare i föreningens styrelse.

Boappa har jag använt tidigare. Kostar en liten slant men har allt du önskar.

1 gillning