Investerar-partner (Stenrika tillsammans)

Tjena! Jag har investerat i ca 6-7 år och vill bli ännu bättre och rikare på aktiemarknaden och söker en kompanjon.

Mitt mål är att skapa så hög avkastning till så låg risk som möjligt och därmed överavkasta index vilket jag lyckats med hittills.

Strategin bygger på sannolikheter, backtesting och hur några av världens miljardärer byggt sina förmögenheter. Det har funkat historiskt och funkar även idag.

Vet att det är mycket fondinvesterare här men tänkte ändå försöka.

Jag letar efter någon som kör liknande strategi som mig:

• Kör stockpicking och är någon form av värdeinvesterare med inspiration från Warren, Peter Lynch, Munger m.m.

• Förstår att det går att slå index och inte gått på bluffen om EMH.

• Har tid att lägga på aktier och aktieinvesteringar och har som drivkraft att bli bättre på investeringar, bli rik, rikare eller extremt rik.

Skriv gärna om du är intresserad.

Väl mött. /WallstreetBeater

2 gillningar

Välkommen till forumet!

Mitt bästa tips är att du delar med dig här i forumet hur du tänker och resonerar och sedan så ser du hur intresset blir, vilka som svarar och liknande. Det bästa är nämligen ofta att ge först och “be the light you want to see in others.” :slight_smile:

Det finns en hel del människor här som är intresserade men det är inte säkert att de ser detta inlägg.

3 gillningar

Tack så mycket! :slight_smile:

1 gillning

Starta aktieklubb?

1 gillning