It-problem nordnet - hur få datorvy på mobil enhet?

Jag undrar om någon här kan nog med it för att erbjuda en lösning. Jag söker ett sätt att lösa ett problem med nordnets nya inställningar.
Tidigare har man på mobila enheter i sin browser kunnat välja datorvy och då se samma information på nordnets sida som om man satt vid datorn.
I fredags/lördags ändrade nordnet sina inställningar på något vis så att när man väljer datorvy så ser man inte samma saker som vid datorn, utan samma som i mobilvyn, men i annan zoom.
Jag tycker det är otroligt frustrerande att man nu måste sitta vid en dator för att kunna få ordentlig översikt över sitt konto. Helt otroligt att man tagit bort möjligheten att använda mobila enheter effektivt.
Finns det något sätt att få den mobila enheten att visa samma vy som en dator? måste man använda en vpn på något vis? Finns det en annan lösning? (Jag har rapporterat problemet till nordnet, men är tyvärr rädd för att det inte kommer leda till något.)

Logga in via mobilenhetens webbläsare. Borde kunna ”do the trick”:wink:

Det är den möjligheten som är borta nu. Att gå via mobila webläsaren och välja datorvy går inte längre.